قاطی پاطی

مرتضی جان رفتی ! ! !

آخه چرا اینقدر زود عزیزم خودت میدونی که چقدر بهت وابسته ایم

مرتضی مگه قول ندادی آهنگ جدید بیرون بزنی پس کو ؟؟؟؟

هااا ؟؟؟ نمیدونی یه ملت منتظر آهنگتن تو که بد قول نبودی

مرتضی داداش خوبم من که میخواستم اولین نفری باشم که

آهنگ جدیدتو تو موزیک 3 بزنم حالا چی شده اولین نفریم که خبر

رفتنتو زدم هاا؟؟؟ میدونی خیلی دوست دارم داداشم ؟؟؟؟

خیلی ها مثل من از نزدیک ندیدنت ولی بوی خوبیت رو شنیدن

صدای زیباتو گوش دادن

خدایااااااااااااااااا حیف نیست اون صدا اون جون اون مهربون زیر خاک بره؟؟؟

حد اقل اینو میذاشتی برا ما همه خوب ها که پیش خودتن

میذاشتی با صداش آروممون میکرد الان باید عکس مرگشو ببینم؟؟؟

من دوست داشتم عکس کنسرتاشو ببینم

نشد نشد و باز هم نشد

مرتضی جان رفتی داداش مارو با این همه غم تنها گذاشتی ..!

کاش منم با خودت میبردی لا اقل اون دنیا با صدات اروم میشدم

ببخشید ناراحتتون کردم ولی خداوکیل حرفای دلمو زدم

دوستدار تو مرتضی جان محمد جوادم ادمین سایت موزیک 3

مرتضی جان یکشنبه فک کنم ببینمت برای اولین و اخرین بار

همیشه تو قلبمی داداش گلم ....!

برای شادی روحش صلوات : الهم صلی علی محمد و آل محمد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 24 آبان 1393برچسب:,ساعت 16:11 نويسنده یاشار |