قاطی پاطی

* مثلا از این به بعد هر روز راس ساعت شش و نیم عصر از ذوق اومدنت توی دلم پروانه وول وول بزنه ..

* مثلا من گوشم سوت بکشه و پیش خودم فکر کنم لابد تو توی دلت داری

دربارم حرفای خوب میزنی که گوشم صدا میده ..

* مثلا تو روزی یه دونه اسمس هم ندی و من خوشحال باشم که سالمی

و سر کار میری و سرت شلوغه ..

* مثلا تو توی یه تیکه کاغذ کوچولوی کج و کوله یه قلب نارنجی برام بکشی

و من از تمام آثار پیکاسو هم بیشتر دوسش داشته باشم ..

*مثلا تو یه جوری گازم بگیری که جاش تا آخر دنیا بمونه و من مثل ماشین های تصادفی باشم

که بخاطر فرورفتگی های بدنشون هیچ وقت خاطره تصادف

توی جاده اون سفر رویایی رو فراموش نمی کنن ..

 

* مثلا من به این فکر کنم که چقدر با ته ریش خواستنی تری

و درست همون لحظه از اینکه ریشاتو نزدی عذرخواهی کنی و من به تله پاتی ایمآن بیارم ..

* مثلا وسط شلوغی مترو بگی دست کنم توی جیبت و من در حالیکه انتظار دارم کاغذ

خودکار یا گوشی بیاد توی دستم یهو صدای شکولات بشنوم ..

* مثلا من سر کلاس باشم و گوشیم زنگ بخوره

بلند شم از جلوی نگاه چپ چپ استاد رد شم و از کلاس بیام بیرون

و بگم " جانم؟ " بعد تو سلام کنی ..

* مثلا یه روزی که کلاس دارم تعطیل باشی و من خبر نداشته باشم

بعد حدود ظهر اسمس بدی " جلو دانشگاتونم . اومدم ببینمت" .. 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 9 اسفند 1393برچسب:,ساعت 20:13 نويسنده یاشار |