قاطی پاطی

یعنی میشـــــــه؟؟؟
یه روز تو آغـــــــــــوش تـــــــو بیدار بشم؟؟؟
بعد خوابالو نگات کنم ببینم ...
دراز کشیدی داری منو نگاه میکنی
اولش باورم نشه!
فکر کنم هنوز خوابم ...
هی چشمامو بمالم و باز و بسته کنم
بعد ببینم داری بهم لبخند میزنی
بعد بگی : ...
صبح بخیر زنـــــــدگــــیـــــــه مــــــــــن
دیدی آخر سر مال خودم شدی
منم دستامو سمتت دراز کنم و لوس بگم:
بـــــــــــــغـــــــــلـــــــم کــــــــــن
 محکم بغلم کنی و بگی...
عـــــــــــاشــــــــــقتــــــــم دیـــــــوونــــــه
منم در گوشت آروم بگم....
خـــــــــــوبـــــــــه کـــــــه هــــــســــــتـــــــــى...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:,ساعت 13:54 نويسنده یاشار |