قاطی پاطی



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت22:42---24 مهر 1393
منتــــــــظر هیــــچ دستی در هیـــچ جـــآی ایـــن دنیــــآ نبـــاش!
اشــــک هآیت را بــــآ دست هـــآی خودت پـــــــــآک کن ...
که همه رهگــــذرند!


DUYĞU
ساعت22:41---24 مهر 1393
کودک!!! کفشاهایم را نپوش، تلاش تو برای بزرگ شدن غمگینم می کند.
کوچک بمان! کودک بمان! من در بزرگ شدنم دردهایی دیدم
ک کوچک کرد بزرگ شدنم را...


DUYĞU
ساعت22:41---24 مهر 1393
سلام
ببخشین ی سوال داشتم
شما تو وب من نظر گذاشتین ؟
یکی با اسم یاشار کامنت گذاشته اما ادرسش نیس،اسم شما رو تو وب ارام جون دیدم گفتم شاید شما باشین .
هر کی وبم میاد منم میرم وبش چون ادرس نذاشته ،نمیخوام شرمندش باشم برا همین گفتم شاید شمایین
پاسخ:باه خودم هستم ممنون که امدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:,ساعت 17:48 نويسنده یاشار |