قاطی پاطی

ســـلامـــتـــی عشقم که یروزی بهم میگفت بدون تو

نمیتونم . . . بابغض بهم میگفت بری میمیرم ..ولی

که به من میگفت شما؟ به جا نمیارم .. . ســـلامـــتـــی خودم که پاش موندم . . .

میرفتم بیرون تا ببینمش ولی ازدورکه میدیدمش انگارخیلی حالش خوب بود همونی که بهم میگفت

واست میمیرم حالا واسه کسه دیگه میمرد . . اشکام سرازیر میشدو میگفتم:متاسفم!!!

ســـلامـــتـــی عشقم که میگفت وقتی میبینمت دلم میلرزه ازته دل دوست دارم حالا وقتی

مارو میبینه روشو برمیگردونه و میگه حالم ازش بهم میخوره .. .

ســـلامـــتـــی خودم که به خاطرش از همه گذشتم دوره همرو خط کشیدم بعد فهمیدم خودم خط خورده عشقمم. . . .

ســـلامـــتـــی عشقم که بهم خیانت کردولی فکرکرد ما گاویم نمیفهمیم ســـلامـــتـــی خودم

که عشقمو باعشقش میدیدم بغضم میترکید میگفتم هی فلانی کاش میتونستم فقط اندازه چند ثانیه کوچیک جات باشم. . .

عشقم دیگه سلامتیامون تموم شد ســـلامـــتـــی عشقت که جامو گرفت. . .

ســـلامـــتـــی عشقت که منو به خاطرش ول کردی. . .

ســـلامـــتـــی عشقت. . .

ســـلامـــتـــی همه

عشقای بی معرفتو

نامرد . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:,ساعت 10:10 نويسنده یاشار |