اهنگ مرتضی سرمندی

قاطی پاطی

آره

دردداره

موقعی که میدونی

هنوزم دوستم داری 

واما

نباید به روی خودت بیاری

موقعی که میخوای اونی باشی که من میخوام

اما نمیشی

موقعی که یاد کارام میوفتی و

ی لب خند میاد گوشه لبتو

وبعدش

های های گریه میکنی

موقعی که هستم قدرمو نمیدونی

اما وقتی میرم

تاریخ تولدم یاپلاک ماشینم

میشه پسورد گوشیت

یاپسورد زندگیت

آره

دردداره

موقعی که دلت ی چیزی میگه

وعقلت یه چیز دیگه

موقعی که

میدونی کلی خاطرخواه دارم

اما

دلم پیش ی بی معرفتی مثل تو گیره

موقعی که

نمیدونی کوجامو

و چطور میگذرونم

آره

بددرد داره

بدتراینکه

ناراحتی

دلت ی عالمه گریه میخواد

اما میبینی نیستم

ک بغلت کنم و

بگم اروم باش قربونت برم

گریه نکن

یاوقتی که بهت

زنگ نمیزنم

اما با شنیدن صدای زنگ گوشیت

نفست بند میاد

وقتی بهم نیازداریو نیستم

بددرد داره

آره درد داره

وقتی یهو احساس میکنی اسمتو صداکردم

امامتوجه میشی فقط خیاله 

هی

یاوقتی داری تو خیابون

راه میری میبینی

همه دست عشقشونو گرفتن

و اما تو .....

هی

میدونم گفتن این حرفا

برای تو ک نگاه میکنی خیلی

سنگینه

اما بد درد داره 

اگه نگم تو نبودت اصلا ناراحت نیستم

راستی امروزم گذشتا

بدون تو

ی درد دیگه

ب درد های دیگم اضافه شد

اما میدونی برات چی آرزو کردم؟

اینکه

همیشه خوش باشی

و منو اصلا یادت نیاد

اما اگه هنوزم دوستم داری

ی چیزو ازم یادگاری ببر

برا خودت

ب دردت میخوره

اینکه اگه کسی اومد تو زندگیت

اونی باشی ک اون میخواد

ن بخاطر اینکه قدرتشو بهت نشون بده

بلکه بدونی براش مقدسی

ک حتی دوس نداره کسی بهت نگاه کنه

راستی

حالا تو بگو

نبودنم تو زندگیت درد داره؟فکر نکنم

من که عاشقتم

مواظب خودت باش

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:,ساعت 11:52 نويسنده یاشار |