قاطی پاطی

چه سکوتی پر کرده فضامونو..

نمیگیم چرا پس به هم حرفامونو..

دلامون واسه درددل شده یک ذره..

چرا جدا کنیم ما سرنوشتامونو..

یه عده منتظر تا ما با هم درگیر شیم..

نمیخوان من و تو به همدیگه نزدیک شیم..

اگه دلخوری پیش اومده باید حل شه..

یادته دعا کردیم که پای هم پیر شیم..

نبینم یه وقت ناراحت از من بری یه گوشه بغض کنی..

مگه من مردم که بهم میگی دیگه غریب و داغونی..

کی به تو گفته که تو زندگی فقط چند روزی مهمونی..

ما این همه از هم دور نبودیم آخه کی ما رو چشم زده..

من و تو با هیچکی بد نبودیم چرا دنیا با ما بده..

چقد بهت گفتم که تو این شهر گوش به حرف کسی نده..

نبینم یه وقت ناراحت از من بری یه گوشه بغض کنی..

مگه من مردم که بهم میگی دیگه غریب و داغونی..

کی به تو گفته که تو زندگی فقط چند روزی مهمونی..

ما این همه از هم دور نبودیم آخه کی ما رو چشم زده..

من و تو با هیچکی بد نبودیم چرا دنیا با ما بده..

چقد بهت گفتم که تو این شهر گوش به حرف کسی نده..

[ سه شنبه 11 / 4 / 1391برچسب:,
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
] [ 4:22 PM ] [ Elham ]


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 26 اسفند 1393برچسب:,ساعت 21:41 نويسنده یاشار |