قاطی پاطی

حمایت  از فرشته های روی زمین (کودکان سرطانی )

فقط کافی برای شفای این فرشته  ها یه صلوات بفرستید اخه طاقت درد ندارن اخه طاقت شیمی درمانی ندارن اخه طاقت اون همه امپولی که باید بزن ندارن

 

اللهم اکشف کل مریض

 

خدایا اونشب شنیدم دکتره به بابام گف من سرطان دارم

 

سرطان چیه؟خیلی درد داره؟

 

چرا اینروزا هر وقت مامانم چشمش به من میفته آب تو چشماش جمع میشه؟؟

 

مگه من دخدر بدیم؟؟ینی دارم اذیتش میکنم؟؟

 

خداجونم موهامو دیروز کوتاه کردن دیگه هیچی مو ندارم...خیلی گریه کردم ولی بابام میگف خوشگل شدم

 

خدایا من اینروزا رو دوس ندارم میشه اینروزا رو زود تر تمومشون کنی؟؟

 

راسی من از امپول میترسم خیلی درد داره

مامانم میگف بهشتت خییییلللیییی قشنگه

 

دوس دارم بیام پیشت.....

 

 یه صلوات برا سلامتیشون

 

 اس ام اس

 

طاقت شیمی درمانی نداره

هزینه سرطان زیاده علاوه  از هزینه های که باید صرف درمان این بیماری بشه  خیلی از خانواده ها توان این هزینه ها را ندارن اخه پدری که کارگره چطوری میتونه این هزینه را تامین کنه اگر توانشو داریم کمک کنیم و اگر هم که نمی تونیم فقط دعا کنیم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم

 

به امید روزی که لبخت بر لبان این فرشته های روی زمین باشه

عاشقانه دوسشون دارممممممم

اس ام اس



نظرات شما عزیزان:

SHAHZADE IRANI
ساعت13:41---21 اسفند 1393
سلام داداش من ازسازه ماكاروني بروبچه هاي فريدن اومدم وبت عاااااااااااااليه
بهمن سربزن ولي رفيق اگه انتقادپذيرباشي ميخام بگم قالبتبه مطالبت نميخوره قالبايخوشگلتري هم هست موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:,ساعت 13:2 نويسنده یاشار |