قاطی پاطی

 

بیدارمو خواب میبینم حالم از این بدترم میشـہ تو تنهایے
 با دیوارایـہ این خونـہ حرف میزنم همیشـہ تو تنهایے
 همیشـہ همینـہ دنیا هر چے عاشقتر باشے تنهاتر میمونے
 باید عادت ڪنم ڪم ڪم خیلے سختـہ احساسـہ پشیمونے
 دوریت دارہ میبرہ منو هر شب پایـہ وحشت مرگ
 تنها دارہ میمیرہ دلم تنها زیر بادو تگرگ
 دوریت دارہ میبرہ منو هر شب پایـہ وحشت مرگ
 تنها دارہ میمیرہ دلم تنهام زیر بادو تگرگ

 

یکـ عـشـ♥ـقـ بـرایــ همیـشهــ

 شب اومدہ تو آغوشم خندہ هام عادے نیست غم دارم بغضم دردہ
 تو خیالـہ خامم میگم یـہ روزے اون روزا دوبارہ برمیگردہ
 یـہ جورے بهت وابستم گم میشم هر شب تو عڪسایـہ رویـہ دیوار
 یـہ غمے تو قلبم دارم دنیام خلاصـہ میشـہ تو این گیتار
 دوریت دارہ میبرہ منو هر شب پایـہ وحشت مرگ
 تنها دارہ میمیرہ دلم تنها زیر بادو تگرگ
 دوریت دارہ میبرہ منو هر شب پایـہ وحشت مرگ
 تنها دارہ میمیرہ دلم تنهام زیر بادو تگرگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:,ساعت 11:34 نويسنده یاشار |