قاطی پاطی

چه سری روزا شد سپری

من شدم تنها پسری

که روت کلید نمیکرد

الکی نمیزد

به تو هیچوقت شک نداشت

تو دنیا بودی تک براش

بخاطر وجود خودت کلی فرق کرد با قبلناش

اینو کردم پیش بینی

که بهتر از تو هیچکی نی

نباید باور میکردی

حرفایی که پشتم میشنیدی

تو همونی که دوس داشتمی

انرژی مثبت دوس داشتنی

که با خودت همه جوره هستمو

حا نمیکنم با دوستات ولی

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول طبق معمول



نمیدونم من چرا نمیتونم

از تو دل بکنم یهو برم

بگو مگه بهتر از تو هم هست

زندگیم باتو راحته خوبی تو

ندارم طاقت دوریتو

از همون روز اول دیدمت یهو حالم یجوری شد

دوس داشتم شبیه من باشی

توی مشکلات شریکم باشی

هرکاری میشد واست میکردم تا تو دوس دختر جدیدم باشی

نداشتیم باهم هیچ مشکل حادی

یه زندگی خوشگلو عادی

منو همه جوره قبول کرده واسن مهم نبود حتی مشکل مادی

طبق معمول تو.هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول طبق معمول



من حرص میخورم یک درصد نبودتو حس میکنم

هرکی هرچی دلش میخواد بگه من این رابطه رو حفظ میکنم

بیخیال مردم مهم اینه هردو

فراموش کریدم قبل این هرکی هرکاری کردو

تو یکم حساسی منم که رو تو وسواسی

خوب یا بد زشت یا خوشگل مهم اینه که واسه من آسی

پس کنارم حالا بشین تو بهترین دلیل آرامشی

بهم بزنیم ماها که چی

میخوایم واسه یه شروع جدید آماده شی

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم

طبق معمول نمیذارم اونا قاطی ماها بشن

طبق معمول طبق معمول




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:,ساعت 14:39 نويسنده یاشار |